Jeg føler meg død, innvendig og utvendig

Herregud, jeg er enda syk og holder på å hoste meg i hjel. Virkelig ikke den beste helgen jeg har hatt med tanke på at smaksløkene mine har dødd og mamma laget dødsgod middag både i dag OG i går, noe som vil si at jeg ikke smakte noe som helst. Jeg føler meg død, innvendig og utvendig……. Derfor blir det bilder fra 2009!


Juni 2009

Jeg har heldigvis skaffet meg en hel liste med filmer som jeg skal laste ned for å få dagen til å gå, alt fra komedier til skrekk og andre håpefulle filmer. Kanskje jeg skal legge ut vurderinger? Så forresten Paranormal Activity 2 på torsdag, herrejesus altså, noen filmer er bare ikke ment for lettskremte meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg