Så store gleder i livet

Sol, sol, sol, sol!! Happiness, endelig kan jeg finne frem vårjakken og ta i bruk mine nye converse. Ser ut som om sola er kommet for å bli nå, i alle fall i noen dager om ikke annet. Dette gleder en liten jente! En annen tanke som gleder meg: jeg skal på Justin Bieber for ANDRE gang, i kveld!!! Det er bare så sinnsykt herlig. Gleder meg!


Januar 2011

Når jeg tenker meg om, så skal det vel i grunn veldig lite til for å få meg til og smile. Men det mest irriterende er vell at jeg aldri klarer og holde meg seriøs, men begynner i stedenfor å le, det er en uting. Men ja, jeg er vell bare generellt en blid jente!

Nå skal jeg se på Frustrerte Fruer før jeg kanskje tar turen opp på flex, har ikke helt bestemt meg enda.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg