10 ting om meg selv som du kanskje ikke viste?

Jeg er født 16. juli 1994, så jeg blir 17 i juli.

Jeg er avhengig av pcen min, facebook, twitter, Disco Empire på facebook og bloggen min. Når jeg opplever eller hører noe får jeg nesten en trang til å dele det med alle andre enten gjennom bloggen eller facebook.

Jeg er ikke singel, men er for tiden sammen med Justin Bieber og er i tillegg hans aller største fan!

Jeg har bilde av Justin Bieber nesten over alt, i pengeboka, på skolepcen min, bakgrunn på mobilen og pcene mine og flere andre plasser. Jeg er sykt forelska i han, med andre ord.

Jeg twittrer hver dag, og ca 95% av mine tweets er skrevet til Justin Bieber i håp om å få svar. Jeg har aldri fått svar, men lever såklart i troen.

Jeg er totalt avhengig av Hotel Cæsar, jeg har ikke gått glipp av èn episode på flere år og føler som om hele Anker-Hansen familien er min egen familie!

Jeg er avhengig av snus, prøver og ikke vise det så godt på bloggen men har vell kommet ett og annet bilde her og der. Vet at det er dumt av meg, og at jeg burde slutte. Men det har jeg ikke planer om med det første i alle fall.

Jeg drikker aldri alkohol, nesten aldri i alle fall. Jeg og en venninne hadde en periode i fjor hvor vi drakk hver helg i et halvt år. Dette fikk jeg kjenne på økonomien, og for å kunne overleve måtte jeg kutte dette drastisk. Nå drikker jeg bare ved større anledninger og happenings, noe som passer min økonomi fantastisk!

Jeg har, som alle andre jenter, alt for mye klær. Dette resulterte i at jeg faktisk måtte lage klesskap av hele overetasjen min hjemme, men klær på vegger, i skapet og på stativ. Jeg må virkelig begynne og tenke før jeg kjøper mer klær..

Jeg har en stygg uvane med å synge hele tiden, hvis det ikke er en Justin Bieber sang kan du være nesten 100% sikker på at det er en sang jeg bare finner på i farta, jeg føler nemlig en trang til å synge hele tiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg