10 ting jeg elsker

Pcen min! Hadde ikke klart meg uten den, det er jeg nesten helt sikker på.

Mobilen min, selv om den er fra et helt annet århundre så er den ganske grei å ha.

Sengen min, DEN hadde jeg ikke klart meg foruten, senga og puta mi.

Sommer og sol! blir herlig å kunne gå ute uten å tenke på at det kan bli for kaldt.

Mamma og pappa, hva skulle jeg gjort uten deres pengestøtte? Hadde nok aldri klart meg på bare lønningen..

Trening, elsker følelsen jeg får når jeg har trent, og den herlige sannvittigheten jeg får!

Klær og sko!! Jeg kunne kjøpt alt jeg kom over om jeg ikke hadde begrenset meg. Er riktig nok bare kortvarig lykke da..

Musikk, det er som medisin uansett hvilket humør jeg er i!

Vennene mine, helps me up when I’m down ♥

Justin Bieber, ja han var vell i grunn selvskreven her.. Jeg rett og slett elsker han!! My lifesaver ♥

Dette er en sånn “dag for dag challenge”, visste ikke helt hva jeg skulle skrive på denne.. Men jaja.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg