Endelig helg!

Jeg kom hjem fra skolen for vell en time siden, og siden det har jeg faktisk bare sittet på dataen. Skal på jobb klokken 4, så må vell begynne og fikse meg snart. Kjenner ikke det frister så sinnsykt mye og dra på jobb i helgen, men får bare bite tennene sammen og bli ferdig med det! Egentlig vil jeg bare slappe av, sitte på dataen og sove..

I morgen skal jeg jobbe fra 11 – 15, og etter det til byen om jeg får tid før det stenger. På kvelden skal jeg til tante for å passe søskenbarna mine hele natten, så blir rolig lørdag på meg! Det passer meg i grunn ypperlig.

tajsample
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg