Deprimerende lørdagskveld

Nå har jeg endelig tatt helg, og kvelden min skal jeg tilbringe hjemme. Hadde i grunn andre planer enn å bare sitte hjemme i hele kveld, men når man ikke får viljen sin må man bare gi etter… Noe som jeg måtte gjøre nå. Så om noen uheldigvis møter på meg eller snakker med meg i kveld, kommer jeg garantert til og være grinete. Guess why? Jo, jeg skal sitte barnevakt for småsøskene mine…. Hurra

Skulle i utgangspunktet sitte barnevakt for to av søskenbarna mine i kveld/natt, men så fikk jeg beskjed fra tante at jeg ikke trengte det. Så da gikk jeg selvfølgelig inn i en modus hvor jeg gledet meg sykt til i kveld og ble skikkelig gira! Men neida.. Håper alle vennene mine har det kjempekoselig i bursdag i kveld, fordi jeg er nemlig not attending. Gråte, gråte…..

Så da blir det en kjempekoselig (not) kveld hjemme alene med pcen min og filmer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg