Wants from Nelly


Jeg synes i grunn ikke de har så sinnsykt mye fint på Nelly for tiden, men leter man så finner man vell noe! Likte spesielt jumpsuiten, synes den var skikkelig søt! Og samme med de røde skoene.

Bare fordi jeg er så utrolig flink klarte jeg å sovne klokken 6 og våkne klokken 9. Nå er jeg ikke trøtt i det heele tatt, så jeg har satt på Gullungene på Tv Norge nett-tv som jeg skal kose meg med! Synes det er så sykt morsomt og se på hvor dumme de faktisk kan være, haha herregud.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg