Videoblogg: A regular school day

video:110412145630
video:110412150138

Dette er altså (nesten) en helt vanlig skoledag. Hadde ca 10 filmer til, men kanskje jeg sparer dem til i morgen? Filmene var vell ikke akkurat så seriøst ment, haha. Og kan vell ikke si at jeg var så heldig med håret i dag heller da jeg sto opp 15 minutter før jeg måtte løpe til bussen, noe som resulterte i lite tid til håret mitt buhu 🙁 Det er derfor jeg alltid må fikse på håret……. lol

Og siden Carina sa jeg skulle linke til favorittsangen min så må jeg vel bare det også, haha. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg