Don’t hold your breath

Akkurat nå har jeg dårlig sanvittighet, er irritert, frustrert og vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Den dårlige sanvittigheten kommer av at jeg droppet flex både i dag og i går, fordi lillesøsteren min har ødelagt mp3 spilleren min, noe som gjør at jeg ikke trener like bra. Har i alle fall meldt meg på Dance For Fun i morgen en gang. Blir sikkert kjempemoro! Hvorfor jeg er irritert vet jeg ikke, haha føler meg i grunn som en hormonbombe, kan sikkert begynne og grine hvert øyeblikk.

Har forresten noen sinnsyke venner som mener jeg skal melde meg på Idol 2011, hehe not going to happen! sier jeg bare. Verste er vell at mamma også er for denne ideen, og mener jeg skal melde meg på. Om jeg mot all formodning skal komme til skade for å melde meg på, så har jeg vell ikke lange tiden igjen og leve da jeg kommer til å dø på scenen. Sinnsyk sceneskrekk…..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg