Det perfekte været

Det er så herlig med sol og (nesten) sommer!! Kan gå ute i nesten hva som helst uten å fryse, skulle ønske det var sånn her hele året, PERFEKT. Når vi er inne på været, så har jeg fått en beklagelig beskjed i dag.. Det skal visst begynne og regne i morgen i flere dager, liker ikke! Men positivt er det jo i grunn også, siden all snøen forsvinner!



Jeg hadde egentlig tenkt å legge ut svar på en gammel spørsmålsrunde nå, men fikk prestasjonsangst når jeg fikk min første stygge kommentar på en videoblogg av en anonym.. 🙁 :-(Haha neida, klarte faktisk å slette hele filmen når jeg skulle se på den, flink altså!

Nå skal jeg se litt på Kongsvik Ungdomsskole på Tv Norge nett-tv, før jeg setter i gang med og vaske badet. Skal på flex i kveld på Dance For Fun, endelig litt trening! Jeg er alt for lat til tider, så dette skal bli godt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg