iPhone eller HTC??

Jeg er noe forferdelig ubesluttsom, noe som alle vennene mine vet veldig godt. Derfor bruker jeg som oftest og droppe ting som krever store avgjørelser eller har mange valg. Som for eksempel kjøp av ny telefon. Det er noe som krever tid, krefter, og ikke minst, det er så sinnsykt masse å velge i mellom… Har heldigvis klart å velge ut tre modeller, i løpet av to måneder, som virker kjempe bra til min bruk.

Jeg vet nesten 100% sikkert at det blir Desire HD jeg kjøper, men lurer på om noen av dere har erfaring eller vet noe om noen av disse? Og om det kanskje er noen jeg burde styre unna? Vet i alle fall helt sikkert at jeg skal ha touch, er dritlei av og se på at småsøskene mine på åtte år har touch, og ikke jeg…


3 kommentarer
    1. DEA: haha var redd noen kom til å si det, kom i grunn frem til at jeg aldri kom til å kjøpe meg iPhone, siden jeg hører en del som klager:p i tillegg er jeg egentlig ikke villig til å betale såpass mye for en telefon..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg