Flink brevskriver

Det meste av kvelden min har gått til å skrive brev til Justin Bieber, faktisk. Helt utrolig hva jeg kan få meg selv til å gjøre, også på engelsk da.. Noe så sykt komplisert, google translater in my ❤. Jeg er såklart kjempe godtroende og håper på svar fra han, men det kommer nok mest sannsynlig ikke til å skje.

Nå står det Paradise Hotel på timeplanen, må ha min daglige dose med skandale før jeg legger meg. Prosedyre! Mottok også en sponsorpakke fra superkul.no i dag, som inneholdt 3 par med wayfarers. Viser bilder i morgen når jeg har fått tatt bilde av dem, kan si så mye som at de var ganske fargerike i alle fall. Haha!

God natt!

2 kommentarer
    1. Anita: ja det synes jeg han gjør! sendte riktignok melding på youtube, men skal prøve å få tak i adresser for å sende han personlig brev, haha:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg