Min største investering til nå..

Helt utrolig, men endelig har jeg fått kjøpt meg ny mobil! Det er nesten en merkedag i livet mitt siden jeg har kjøpt den for mine penger. Det er stort, det! Største nedturen var kanskje da jeg fikk vite at jeg ikke kunne bruke den før den hadde laddet i 6 timer.. Noe som vil si at jeg enda har 1 time igjen å vente. Det jeg gleder meg mest til er å laste ned masse apps!!





Sinnsykt vanskelig å få et ordentlig bilde av telefonen også, siden det er et jævla speil..

Som dere kanskje ser ble det en HTC Desire HD, mest fordi det ble det billigste for meg. Viktig å spare penger! I tillegg skulle det være en ganske bra telefon, med alt jeg trenger. Jeg elsker den allerede! Lille babyen min.

Noen tips til hvilke apps og spill jeg burde laste ned?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg