Spilleavhengig

Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg enda er våken, men hovedgrunnen er kanskje at jeg har fått hekta på Angry Birds nå som jeg endelig har telefon å spille det på! Går vell lei om et par timer, er vel ikke ett evighetsspill det her. Eller..?



På det øverste har jeg bare retusjert bort en snikpassasjer på bildet.

Men nå skal jeg spille Angry Birds! Husker at jeg synes før at det var helt tåperlig å spille det, og at de som spilte det måtte ha en eller annen sykdom som gadd å sitte i flere timer å skyte fugler med sprettert.. Nå er jeg en av dem!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg