The difference between gossip and news..

…. is whether you’re telling it or listening to it.

Det er vell ikke heelt overraskende om jeg sier at jeg sitter og spiller Angry Birds? Satt forresten oppe helt til halv 5 i natt bare for å spille, begynner å lure på om det er helsefarlig med ny telefon..

Nå skal jeg ha kosekveld med meg selv, har lastet ned Confessions of a shopaholic og hentet godteriposen! Får se om jeg klarer å legge bort mobilen en liten stund, addicction is hard sier jeg bare.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg