I’m overboard, and I need your love

Nå skal jeg snart legge meg tror jeg, har funnet ut at døgnrytmen min kan forbedres uansett om det er ferie. Skal bare høre på Justin Bieber spillelisten min litt til, så skal jeg finne senga. Blir godt å sove lenge, og samtidig stå opp så tidlig at jeg ikke sover bort hele dagen! Har sovet aalt for lenge de siste dagene, noe som har resultert i at jeg ikke har fått gjort noe som helst ut av dagene, hater virkelig når det skjer..

I dag har jeg tatt det steget jeg skulle tatt for lenge siden – nemlig å bleket etterveksten. Jeg skulle egentlig ha gjort det for flere uker siden, var på tide! No more ettervekt nå altså, gud så herlig. Har også gjort noen endringer på bloggen, fått “om meg” og “kontakt” til venstre her, blir sikkert å oppdattere om meg senere, men akkurat nå gidder jeg rett og slett ikke..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg