Det er så mye jeg skulle gjort.

I dag skulle jeg gjort mye, men som alltid har det blitt til at jeg ikke har gjort noe som helst. Hater å sitte igjen med dårlig sannvittighet for ikke å ha trent, ryddet, vasket og alt annet jeg skulle ha gjort, men ikke gjorde. Kanskje jeg for en gang skyld skal begynne å gjøre tingene nå, og sitte igjen som flink pike? jepp. Får vell bare begynne med ryddingen! Og om jeg får tid, trene i kveld. Det blir vell bra.

Noe annet som irriterer meg er folk som ikke holder det de lover, eller møter opp til avtaler… Jeg selv er vell en sånn person som alltid kommer i siste liten, helst litt for sent og har dårlig tid. Men jeg kommer i alle fall! Er det som er det viktigste, tror jeg. Bedre å komme litt sent og la folk vente i 5-10 minutt, enn å ikke komme i det hele tatt og la dem vente i en hel dag. Noen som kjenner seg igjen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg