Hit The Lights

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb. Det var skikkelig krise i dag, og jeg måtte derfor steppe inn. Jaja, penger! Sov også hos Catharina i går, på impuls, derfor ingen blogging før nå. Prøvde å blogge fra min HTC men det funka vist ikke, de burde virkelig fikse sånn at det går an å blogge ved å logge seg på blogg.no med mobilen. Er kjipt at eneste måten å kunne blogge fra mobil er å sende melding, noe som også koster penger.

Nå venter jeg bare på at en venninne fra Trondheim skal komme til meg, hun er på påskevisit oppi nord hos pappaen sin. Gleder meg til å få møte henne igjen! Så nå skal jeg rydde rommet og stua mens jeg venter, noe som jeg ikke fikk gjort i går.. Kan vel ikke skylde på noen andre enn meg selv heller!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg