Perfekt påskevær

Etter mye styr fant jeg ut at det ikke går noen busser til mamma før på mandag. Veldig ubeleilig! Fant derimot ut at jeg kunne ta hurtigruten i morgen som bare tok sånn 9-13 timer, kom helt an på om jeg gikk av i Svolvær eller Stamsund. Tror jeg skal ladde pcen, mobilen og laste ned mye musikk og ta båten i morgen tidlig 08.30. Ser veldig frem til en lang og kjedelig tur! Men er verdt det, savner mine to søte små søsken ❤

Nå skal jeg snart på flex, det åpner jo såklart ikke før klokken 5 siden det er helligdag. Men det gjør i grunn ingenting, får i alle fall trent litt! Så nå skal jeg kle på meg og pakke baggen før jeg jogger opp på flex. Er utrolig fint vær i dag, solen skinner og det er nesten ikke noe vind ute. heeerlig

Ha en fin påske alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg