Change of plans

Ble litt endringer i planene, så nå sitter jeg faktisk hos min kjære mor i Lofoten! Pappa kjørte meg halvveis og møtte mamma, så da kom jeg meg hit alikevel. Fikk også øvelsekjørte med pappa, og da vi var nesten helt fremme hos mamma lot hun meg kjøre litt også. Føler meg ganske flink nå, så i morgen skal jeg tvinge med meg mamma ut på en langtur! Må vel bare lære hvordan jeg skal rygge..

Nå skal jeg se på gullungene og Hotel Cæsar, føler at jeg har gått glipp halve livet mitt når jeg ikke har sett Cæsar på flere uker. Skal også se Harry Potter filmene, siden det er favoritt serien av filmer! Jeg rett og slett elsker alle filmene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg