Barnas største helt

Jeg har liten blogglyst, kjedelig liv og utrolig vondt i hodet.. I følge mine regler vil det si at å se Harry Potter funker mot alt sånt, og kanskje jeg får litt inspirasjon til å skrive? Tidligere i dag så jeg Elias sammen med mine småsøsken. Faktisk en spennende film! Elias er vel barnas største helt eller noe sånt. Men for all del, jeg forstår dem godt! Skulle bare ønske Kaptein Sabeltann kom på moten igjen, han er virkelig en helt!


Nå skal jeg se videre på Harry Potter, har lastet ned alle fimene og har planer om å se de ferdig i løpet av påsken! Ingenting er bedre enn Harry Potter ❤ Gleder meg til den siste filmen kommer på kino!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg