Ut på tur, aldri sur!

For en herlig påskeaften dette har vært! I dag har vi vært på besøk hos noen venner av mamma og grillet, og etter det tok vi en tur ned i fjæra. Utrolig koselig, og jeg fikk også testet mine klatreferdigheter da jeg startet min ferd opp på ett “fjell”! haha. Det har vært så utrolig fint vær i hele dag, om du ser bort i fra litt vind. Men sånt tåler vi!


Jeg har jo så klart ikke kamera med meg hit, så jeg tok alle mine bilder med mobilen. Også møtte vi en rev! helt sykt hvor tam den var, sto bare et par meter unna oss i mens vi matet den med kjeks. Har litt lyst på en rev som husdyr, den var så utrolig søt!




Nå har jeg nettopp spist pizza, og skal snart kaste med over dip, gulrot og en god film. Jeg elsker lørdager ❤

Hva har du gjort i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg