Stalker

Jeg burde vell egentlig ha lagt meg nå siden jeg i grunn er kjempetrøtt, men sånn egentlig bryr jeg meg ikke. Kjeder meg noe sinnsykt og har brukt hele kvelden min på å stalke Justin, vennene hans, familien og “crewet” hans på twitter. I tillegg ser jeg på Harry Potter.

Thumbs up for innholdsrike dager! Hadde det vært opp til meg så hadde jeg nok…. Never mind, hadde nok sittet her uansett. I’m off to bed, gidder ikke sitte å vente på svar fra folk på twitter når jeg vet jeg aldri kommer til å få det 🙁 Hater livet mitt noen ganger.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg