Da var sommeren her

Av en eller annen grunn har været en fantastisk innflytelse på meg, jeg er i kjempegodt humør og klarer ikke slutte å smile! Akkurat nå har jeg bare lyst til å pakke bort ullgenserene mine for å markere at sommeren er kommet ❤ Men kjenner jeg vår flaks i nord, så daler vell snøen like lett ned på 17.mai som en kald vinterdag i desember. Er ganske vanlig at sånt skjer her.



August 2010

I tillegg er det litt i underkant av 2 måneder til sommerferie, og enda kortere tid om du trekker fra alle helgene! Jeg lengter etter jordbær, varme, bading, sol, is og sene sommerkvelder ❤ Hva lengter du etter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg