9 herlige sommerkjoler

De har sinnsykt mye sommerslig på Nelly for tiden, kjenner det klør litt i fingrene etter å bruke penger.. Men jeg klarer å holde meg! Skal tross alt til Danmark i juni, og da finner jeg vell kanskje en del klær om jeg er heldig.

Noen av mine sommerfavoritter. Falt spesielt for den nede til venstre, så utrolig søt og lett sommerkjole! De andre var også nydelige, jeg synes farger på sommeren er utrolig fint. Jeg klarer nesten ikke vente på sommeren og sommerferie, det skal bli så utrolig deilig ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg