Pengeforbruk problemer..

Er det noe jeg trenger hjelp med – så er det pengebruken. Skulle tro at når jeg går Service & Samferdsel, og lærer om både budsjett og regnskap, så skulle jeg i alle fall kunne holde omså bare litt kontroll på pengene mine. Men nei, tvert i mot. Vurderer å sette en grense på kortet mitt, for eksempel maks uttak og bruk av kortet i måneden på 1500 kr. Tror det skulle være nok! I tillegg får jeg jo spart ganske mye om jeg gjør det på den måten 😉 Anbefales til alle med pengeforbruk problemer!

Fikk i alle fall kjøpt meg en lys dongerijakke og en lys dongerishorts på Bik Bok i dag, ikke det mest nødvendige og det sto jo ikke om liv og død.. Men det var på salg, og hvem klarer vel å motstå salg? I alle fall ikke jeg. Klarte nå å legge bort noen andre unødvendigheter da, nemlig to ringer! Trengte dem ikke, og tror jeg skal vente litt til jeg drar til Danmark. Noen som har vært i Danmark forresten, og vet hvordan prisene er der?

Nå skal jeg se litt på Hotel Cæsar på TV2 Sumo, før jeg kanskje løper opp til flex en tur senere. Fikk forresten en pakke i posten i dag, skal vise dere senere hva som var inni!

2 kommentarer
    1. Prisene i Danmark er ikke noe billigere enn i norge, men de pleier å ha en del bedre tilbud på ting og tang, men det kommer selvfølgelig helt ann på hva du skal handle 🙂
      P.S smart ide det med kortet.

    2. Emmanuel: Tenker nok at jeg kommer til å handle en god del klær, sminke, sko o.l. Men får vel bare se når jeg kommer ned dit hvilke priser det er! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg