Pakke i posten!

For noen uker siden hadde blogg.no en konkurranse for bloggere der vi kunne melde oss til å teste den nye sommerduften til ESCADA, Taj Sunset. De 50 første som meldte seg på, vant. Så heldig som jeg er, var jeg en av de heldige som sendte inn kjappest! Hurra.


Nå etter å ha prøvd parfymen, er jeg bare helt forelska. Så utrolig god lukt! det skal være en blanding av mango og silkemyk kokkoskrem, og jeg får en følelse av syden, sommer, sol, strand, bading og varme når jeg lukter på den. Definitivt en sommerduft som det er verdt å investere pengene sine i! Da gjenstår det vel bare å plassere den i samlingen, rett ved siden av fjorårets sommerduft fra ESCADA ❤

tajutvalgt
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg