Pri-o-ri-te-ring-er

I morgen har jeg naturfagsprøve – i første time.. Herregud sier jeg bare, skulle ha øvd i hele kveld, men som vanlig fant jeg en annen hobby. Prioriteringer…….. Har nemlig blitt sånn at jeg og April har bestemt oss for å lage salgsblogg! Har holdt på med designet på den siden halv 10! Er mildt sakt lei av strevet nå. Men nå er den da endelig ferdig, og skal tas i bruk så tidlig som i morgen, forhåpentligvis! Og hva den heter, får dere ikke vite før i morgen. Så slem er jeg faktisk 🙁


Ja. Et sånt bilde fordi jeg har kviser all over my face..

Nå skal jeg omsider lese de siste sidene i naturfagsboka, og be til gud om at denne prøven går bra. Den teller nemlig ekstremt mye på karakterarket! Synd det heller frister å legge seg. Guud at vi må ha prøven i første timen, er jo umenneskelig..

Er forresten kjempedeppa over at jeg glemte frisørshampooen, balsam og den nye ansiktsrensen min på flex på torsdag… FORDI DE HAR NEMLIG KASTET DET… En hel tube med ansiktsrens fra apoteket til nesten 200 kr……… Jaja, jeg skal i alle fall ikke stresse flere ganger når jeg er der. Ser jo at det kan bli veldig dyrt i lengden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg