Litt sen update

Har ikke giddet å blogge på noen dager, rett og slett pga skrivesperre og dårlig blogglyst. Dere er sinnsykt dårlige på å kommentere altså! Tror også det hadde hjulpet litt med nytt design og header, men det får vente til jeg har litt motivasjon til å starte på det prosjektet, det tar så sinnsykt lang tid..



Øverste bildet er tatt med mobil, unnskyld..

Nå kom jeg nesten nettopp inn døra, har vært sammen med Martine i hele dag, og spist litt kake siden mammaen hennes hadde bursdag. Jeg feiret også litt for bodyguarden til Justin Bieber, Kenny, som også hadde bursdag i går! Vi tok i grunn sinnsykt mange bilder, jeg og Martine, men så klart har ikke jeg noen andre enn de over. Men det er egentlig like greit, var ikke så mange av bildene som var fine nok til å legges ut..

Etter vi hadde spist oss gode og mette på kake dro vi å møtte noen jenter, spilt spill og bare hadde det koselig. Så nå skal jeg finne senga, kjenner at øynene sakt men sikkert lukkes og jeg frykter at jeg kommer til å sovne av på sofaen.. God natt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg