Den første i mai

Er det noen der ute som vet hvorfor 1.mai er en helligdag? nei, ikke jeg heller. Men jeg tror det har noe med russen å gjøre, for nå er jo russetiden i gang, noe som vil si andre og tredjeklassinger som løper rundt russebukser og gjør russekrav rundt om i hele landet. Tror dette er favoritt-tiden min på året, og om bare ett år er det jeg som går rundt i russebukse, gleder meg allerede!

I dag har det vært sinnsykt deilig vær ute også, med sol og nesten ikke vind i det hele tatt! Så jeg dro til Catharina hvor vi bestilte pizza fra peppes og bare hadde det koselig! Vi avsluttet dagen med hjemmespa før jeg dro, så nå har jeg babyhud ♥ Og det skulle faktisk ikke vært lov – men vi måtte faktisk fyre i peisen fordi det var så sinnsykt kaldt inne.

Men nå skal jeg omsider legge meg, er kanskje litt i seneste laget, men det får så være. Får bare håpe jeg kommer meg opp i morgen! God natt ♥

PS. jeg skjemmes litt over å ha tatt bilder med mobilen, men men….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg