Først datalagringsdirektivet, så…

For en sinnsykt slitsom dag dette har vært, enda vi fikk gå nesten 2 timer før tiden føltes det som en evighet. Det var i alle fall godt å komme hjem igjen! Tror jeg skal legge meg en liten stund før jeg blir hentet og kjørt opp til Ida.

Men over til det nye verdensproblemet! REALLY, tidsbegrensning på spotify?? Da løper jeg kjapt på et problem – nemlig at jeg hører på Justin Bieber typ 24/7, og med bare 10 timer lyttetid i måneden (??) ligger jeg vel i minus med sånn ca. 710 timer. Men dette er vel også en av idèene til stortinget, først datalagringsdirektivet – så pining med begrenset tilgang til musikk… Vi bor i ett sinnsykt land, dere! Jeg kommer til å flytte til Canada eller Atlanta så fort som mulig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg