Vi er de neste i rekken

Dette skoleåret har gått overraskende fort, og det gleder mitt hjerte at jeg snart bare har to år igjen med skole! Og etter det må jeg rett inn i jobblivet og klare meg selv. Jeg synes det er en skummel tanke, at jeg skal klare meg på egenhånd da. Og noe annet jeg bekymrer meg over – verden når vi er blitt voksne og skal ta vare på verden vår. Tenk at det vi som skal styre landet om bare noen tiår, det er vi som skal sitte på stortinget og det er vi som skal sørge for at jorda ikke går under med det første. Veldig mye press på oss, er det bare jeg som har innsett at dette ikke kommer til å fungere?


Neida JUST JOKING, såklart kommer det til å fungere. Er jo ikke alle av oss som kaster bort skolegangen vår på internett, facebook og andre unyttige ting. Noen følger med i timene også, og det er vel helst de som kommer på stortinget og skal ta de største avgjørelsene! Får jeg i alle fall håpe. Jeg derimot, er nok ikke godt nok kvalifiert til å styre et helt land, er tross alt så vidt jeg klarer å ta vare på meg selv. Tungt å måtte innrømme det, men sånn er det bare. Jeg angrer faktisk stort på at jeg ikke har utnyttet skoletiden min bedre, og fulgt med i undervisningen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg