Vil dere ha konkurranse?

Nå skal jeg snart legge meg, har som alltid lovet både meg selv og pappa at jeg skal legge meg før klokken slår 12. Siden jeg aldri klarer det, har jeg tilføyd en ekstra time, så jeg skal altså legge meg før klokken slår 01.00! Er kanskje litt mer realistisk. Er heldigvis kortdag i morgen, så jeg slipper å sitte på skolen helt til halv 4.

PS. i løpet av uken tenker jeg å holde en konkurranse hvor jeg trekker to vinnere som får 1 måned med TV Norge nett-tv, kunne det være noe for dere? Om dere viser interesse så blir det konkurranse! 🙂

God natt!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg