En helt syk obsession…

Well hello there, blogglyst! Akkurat som bloggen, har jeg dødd litt i det siste og begravd meg selv i sorgen min. Har i løpet av noen måneder utviklet en syk obsession, skal ikke gå nærmere inn på akkurat den saken siden jeg tror det er ulovelige saker.. Men har i alle fall blitt litt depressiv av alt dette, og hører konstant på deppesanger.

Men siden sist har det skjedd en del ting i livet mitt, eller i alle fall en liten ting. Jeg og kjæresten min har blant annet kommet ut av skapet! (altså endelig kjærester på facebook etter ett år)

Noe som vil si en kjempekjempekjempeglad meg! I tillegg har jeg ikke gjort så stort annet. Man skulle vel trodd at det store blogg-fraværet mitt kom av at jeg har hatt mye å gjøre, men sånn er det nok ikke. Har sovet, spist, deppa og pratet i flere timer med folk på skype. Må bare tilføye at sistnevnte (skype) er sinnsykt moro! føler nesten at man er sammen med personen man snakker med, og det er ganske greit når du ikke gidder å gjøre noe som helst annet enn å sitte i senga å deppe!

Men nå skal jeg se på Frustrerte Fruer, så skal jeg finne sengen! Jobb 11 i morgen, woho…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg