Day day day da-day day

 

Etter å ha snakket med Sophie på skype i rundt om to timer, skal jeg endelig legge meg med både god og dårlig sannvittighet. Dårlig fordi jeg ikke har orket å gjøre noen matteoppgaver jeg lovet læreren min å gjøre, og god fordi jeg tok en spontantur på flex tidligere sammen med lotte og hadde litt styrketrening! Matteoppgavene får bare vente til i morgen når jeg har motivasjon til å starte. Har helt mistet motivasjonen til å gjøre noe som helst i det siste, så lekser og alt som har med jobbing å gjøre uteblir!

Og en annen ting dere kanskje kan glede dere til, i morgen legger jeg ut en konkurranse på bloggen! Og det blir flere vinnere trekt 🙂 Men nå er det natt i huset, blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg