Er det lov å bli to år yngre?

Noen ganger tror jeg det er meningen at man skal få totalt hjerneteppe eller glemme ting, men det er så sykt lite ideelt når man har tentamen i Engelsk. Jeg er sikker på at jeg sovnet på pulten et par ganger før jeg klarte å hente meg inn igjen å starte med oppgavene. Dette er den værste tentamen jeg noen gang har hatt, og jeg er sikker på at det kommer til å vises på karakteren..


April da vi var på gammelskolen en tur etter å ha vært på nyskolen.

Utenom tentamen har jeg faktisk fått gjort en del i dag! Har fått trent litt og vært på jobb. Var også på omvisning på den nye ungdomsskolen på Seljestad sammen med April etter tentamen, kan vel ikke si annet enn at jeg missunner drittungene som har fått en helt ny skole… Jeg vurderer faktisk å søke om å få bli 96er. Går det an å søke om sånt? å bli to år yngre liksom?

Husk konkurransen HER hvor du kan vinne en måned gratis TV2 Sumo!

5 kommentarer

Siste innlegg