Kosekveld med meg selv

I dag startet ikke dagen min før klokken slo halv 5, og ikke engang da var jeg levende eller snakkende til. At jeg i det hele tatt klarer å sove så lenge er et mysterium, jeg skulle faktisk stå opp klokken 2 sånn helt egentlig.. Jeg har i grunn heller ikke fått noe ut av dagen min uansett, har gått rundt i sløveklær + håret rett opp og null sminke i hele dag, og når jeg tenker meg om har det vært sykt deilig!

Nå skal jeg nok en gang se Never Say Never, den står på repeat her hele dagen! Går aldri lei. Skal ha en skikkelig kosekveld for meg selv, siden jeg ikke har noe annet å gjøre. Kanskje jeg til og med får pappa til å kjøpe meg litt drittmat på matrix? Jepp! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg