17.mai, I’m out.

Siden jeg virkelig ikke orket å blogge i går kommer bildene fra min 17.mai nå. Tok riktignok få bilder, og alle med mobilkamera…. Det forklarer kvaliteten! Brukte så å si hele dagen min i går på å gå, var på kinarestauranten og på peppes. Høydepunktet tror jeg var da jeg kom hjem og kunne kle av meg bunaden, elsker å gå i den, men etter en hel dag blir det litt for mye…. Bunad…

Nå gidder jeg ikke å legge ut flere bilder, opplasningsgreia på chrome suger jo?? Får heller ikke endret størelsen på bildene manuelt, altså etter at jeg har lastet dem opp…. I’m out, starter å blogge fra mozilla fra nå av.

Har du hatt en fin 17.mai?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg