Effektive timer

Akkurat nå burde jeg egentlig øve til mattetentamen jeg har i morgen, men utsetter øvingen til i kveld! Har egentlig hatt 4 timer til å gjøre matte, men såklart har jeg bare fått skrevet ned et par oppgaver.. Nå skal jeg gjøre meg klar til dommedag, har nemlig norskforedrag i neste time – og vi er langt i fra ferdige.. I dette tilfellet skulle jeg gjerne byttet norsktimen med en time matte, synd det ikke går an.

Å se på film føles såå mye bedre, og når det står i mellom film og matte – så er matte en soleklar taper. Får bare håpe jeg klarer meg bra på tentamen i morgen, har ikke råd til å få 4 eller mindre. Ønsk meg lykke til! Tror jeg kan trenge det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg