Jeg er en gavmild person

Jeg er så glad jeg endelig er ferdig med min aller siste mattetentamen i hele mitt liv! Jeg føler vel ikke at jeg gjorde det godt nok, og jeg kunne nok øvd litt mer enn jeg gjorde… Jaja, ingenting å gjøre med det nå! I går var det forresten nøyaktig to uker til jeg drar til Danmark med klassen min, gleder meg noe syykt. Så må vel snart starte pakkingen, innkjøp av diverse nødvendigheter og ikke minst – sparing av penger..

Og i dag tror jeg at jeg har gjort gode gjerninger for flere år frem i tid! Har stunder hvor jeg føler meg så gavmild at jeg bare må gi, gi og gi. Vet ikke helt hvorfor jeg gjør det, håper vel på å få noe tilbake en eller annen gang..? Nå skal jeg snart rydde og vaske stuen, for å være litt snill med pappa også i dag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg