Gratulerer, bloggen!!

Akkurat i dag er bloggen min 1 år, tenk at jeg har klart å holde den i live såpass lenge.. Dette er min fjerde blogg etter at jeg hadde vært innom blogspot aller først, for så to andre blogger på blogg.no. Og dette er vel også en av de jeg har hatt lengst.

Kan ikke si at jeg har skrevet om så mye “temarelatert”, men jeg har i alle fall tenkt å re-poste noen gamle innlegg, kan kanskje bli moro både for meg og deg! 🙂 Er det noen av dere som har fulgt bloggen min helt siden jeg startet? Er vel heller tvilsomt, men uansett. GRATULERER TIL MEG :-):-) og bloggen da. Hurra.


I mitt første innlegg klipte jeg ut meg i dette bildet og brukte det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg