Litt research

Akkurat nå sitter jeg og utforsker shoppingmulighetene i København, e jo tross alt bare en uke til vi drar dit og da må jeg være forberedt! Har bestemt meg for at jeg har shoppingforbud denne uken, og kortet mitt skal jeg la ligge hjemme. Tenker jeg kan finne myye bedre utvalg i København, og om jeg ikke gjør det så kan jeg jo ta meg den gleden av å shoppe litt på nettet når jeg kommer hjem igjen! ;)

Resten av kvelden skal jeg tilbringe hjemme i sofaen, skal se et par filmer før jeg tar tidlig kveld. Er ikke så mye annet å finne på egentlig, kunne jo såklart tatt på meg onepiece og planket litt ute, men det gidder jeg virkelig ikke. Pappa nekter meg også å kjøpe cola, så jeg sitter her med 1,5 liter vann som jeg drikker med god sannvittighet!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg