Lykkelig pike

Akkurat nå har jeg egentlig matte, men gjør såklart  alt annet enn akkurat det.. Eller, vi fikk vel egentlig friminutt nå så da kan jeg gjøre hva jeg vil! Etter å ha ventet en uke i spenning på å få mattetentamen tilbake, fikk vi den tilbake nå nettopp. Jeg er i lykkerus!! :) Gikk så utrolig mye bedre enn forventet, så jeg er langt i fra skuffet! Kanskje litt skuffet over innsatsen min da, men det kan vi ta en annen gang..



Litt speilvendt bilde da.. Men uansett, tenk at jeg fikk 4/5 på mattetentamen! Er så sykt lykkelig nå, jeg som trodde jeg kom til å få 3 eller 4.. En liten nedgang, men forhåpentligvis klarer jeg å beholde 5eren og får det som standpunkt. Krysser fingrene! I kveld blir det i alle fall grilling sammen med noen venninner, blir koselig :) Også har vi bare morgendagen igjen på skolen, så er det endelig helg. Ikke lenge igjen før det er deilig å være norsk, i Danmark ;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg