I’m all stressed out

Nå sitter jeg med nerver og stress som rekker helt opp til himmelen. Hadde jo en rapport som skulle leveres inn idag, og gjett hva? Jeg leverte den 2 minutter før mappen lukket seg! Nå er jeg sykt lettet over endelig å være ferdig med dritten, dette er den værste innleveringen vi noen gang har hatt.

Men nå skal vi ut å spille kubb med mattelæreren vår! Tror det blir moro. Jeg skal i alle fall vinne! ;) tok meg en litagobolle for å feire at jeg var ferdig med rapporten også!



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg