Det skal lite til for å glede ett lite barn

Jeg startet å pakke for ca. fire timer siden, og til nå har jeg klart å finne frem ei t-skjorte, en shorts, en nattbukse og en cardigan. Jeg er helt lost når det kommer til pakking, og jeg aner ikke hva jeg skal ha med meg! Men så lenge jeg husker pengeboka, mobilen, ladder og minibankkortet mitt så er jeg vel i grunn good to go ;)

Og det er helt utrolig hvor lite som skal til for å glede meg når jeg er nedfor. Sophie skrev “hot lips,dirty hips,nice ass,high class,sexy smile,bieber style! ;)” til meg i sted, og jeg ble plutselig i mye bedre humør! Haha høres jo helt sykt ut.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg