Erfarne turister

Etter en lang dag kan vi endelig sette oss ned å ta det helt med ro. Med tanke på at de fleste av oss ikke gikk å la oss før halv 6 i morges og bare fikk tre timer med søvn i natt, synes jeg at vi har klart oss over gjennomsnittet bra i hele dag! :) Jeg har i alle fall ikke hatt ett eneste trett øyeblikk, men har jo såklart halt innpå med cola i hele dag for å ikke bli trett da.. Synes også at vi begynner å bli ganske erfarne turister nå, og jeg tror ikke de som er herfra kan se på oss at vi er det ;) Bildene er fra da vi ankom København i dag, og spiste lunsj sammen.

Nå skal jeg snart begynne å pakke ned sakene mine på hotellrommet, siden vi tar båten tilbake til Oslo i morgen. Vi får fem timer på oss til å shoppe i morgen før vi må dra ned til båten, så håper på å finne resten av det jeg leter etter! Tivoliet i dag var forresten sykt morsomt! Sitter enda å er kvalm etter alle karusellene, men det er sååå verdt det :) Vet ikke om jeg kanskje kan legge litt av skylden på McDonalds for kvalmen også, jeg er ikke deres største fan når det kommer til det å lage god mat…. æsj

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg