Jersey Shore Party

I går var jeg på Jersey Shore Party, en bursdag hvor temaet var akkurat Jersey Shore! Siden jeg ble hentet på sykt kort varsel hadde jeg ikke tid til å kle på meg noe “pent”, så da ble det highwaistbukse og ei t-skjorte.. Følte at jeg skilte meg veldig ut for å si det sånn, haha! Men det var utrolig koselig, og jeg hadde det kjempegøy så lenge det varte :) Her er noen bilder som jeg har stjelt litt overalt. Litt fra Kristin, Martine og Frida!

Nå skal jeg se film sammen med en kompis om ikke så lenge, vi blogges i morgen! :)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg