Talk to you later

Nå er jeg på tur ut døra, skal til Emilie og sove hos henne i natt! Har pakket med meg potetgull og smågodt, så vi skal nok kose oss :) Er alt for lenge mellom hver gang jeg er her nede hos mamma, så når jeg først er her er flott å få møte noen av de “gamle” vennene mine også!

Skulle egentlig slenge med et bilde av meg og Emilie, helt til jeg fant ut at jeg bare har bilder fra 2008 og 2009.. Sparer dere for det synet ;) Men får kanskje tatt noen bilder i løpet av kvelden, og er jeg heldig får jeg kanskje oppdattert bloggen også! Men nå må jeg nesten løpe, skal overtale mamma til å la meg kjøre til Emilie selv :)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg