When the sun is up

Endelig bestemte solen seg for å gjøre comeback, noe som vil si at jeg har ligget langflat på verandaen i to-tre timer nå. Har satt meg inne nå i frykt for å bli solbrent på armene og ryggen. Tror jeg skal ta litt solarium når jeg kommer hjem igjen, blir fortere brun av det :) Har dere også nydelig vær i dag? If not, synes jeg synd i dere..

Og guess what…. Jeg har klart å glemme kameraet mitt hos Emilie, tror jeg. Så no more new pictures på en stund, med mindre jeg får hentet det i dag da. Men jeg orker ikke stresse, har fått the sims 3 til å funke, så nå er det tid for å sløse bort et par timer på det! :)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg