Helt ødelagt

Etter å ha pint meg selv i 12 timer skal jeg returnere der jeg opprinnelig hører hjemme – i senga. Har vært trett og sliten i hele dag, så egentlig skulle jeg bare ha sovet til i morgen, men siden døgnrytmen min er nødt til å bli sånn passe normal igjen ble det heller til at jeg bare sov 5 timer i natt. Nå burde jeg vel også ha vært i seng, men jeg er såklart lyys våken! Typisk min flaks siden jeg var nære døden tidligere i dag.. Skal sette på en film og håpe på at jeg sovner av til slutt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg